torsdag 19 juli 2012

Kalas till kvällen. Jo, faktiskt!

SMHI spår en dag och kväll utan regn! Kan det vara möjligt!?
För ikväll ska jag på kalas med kollegorna!
190-årskalas ska vi ha. Tre 50-åringar och så jag, som passar på att slå ihop firningarna till en stor sammankomst. Passar mej ypperligt, jag som inte har så mycket för stora tillställningar :-)
Har gjort kladdkaka och stekt taco-färs, för sånt äter man på finare kalas som detta.

Jobbar på att hålla mig positivt inställd till kvällens aktivitet.
Har ju lite svårt med sånt här...
Men det kommer bli kul. Det är jag säker på. De är bra, mina kollegor. Det svåra ligger hos mig.
Kanske blir det också en tur till öltältet. Var ett par år sen, så man kanske ska passa på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails