onsdag 16 november 2011

Buzz

Jag är Buzzador och får med jämna mellanrum erbjudande om att prova olika produkter.
Denna gång är det Locobase Repair.
Det passar mej utmärkt! Jag som har hud torr som ökensand!
Och så har jag ju fått 10 provförpackningar att dela ut! Vill du prova?

Blir spännande att se om jag märker nån skillnad mot andra hudkrämer jag provat (ett otal...)
Så här står det om Locobase Repair:

"Till skillnad från många andra krämer som lägger sig på hudens yta och nöts bort på ett par timmar, tillför Locobase® REPAIR hudidentiska barriärfetter som tränger ner i huden och frigörs när det behövs. 
Krämen verkar direkt vid applicering och upp till 24 timmar."







Vill du också få möjlighet? Tryck HÄR och registrera dina uppgifter. 
Å såklart är det gratis och du förbinder dej inte till nåt!

2 kommentarer:

  1. Jag kom inte med i kampanjen men måste få prova fr dig! Visst? Snäääälla!

    SvaraRadera
  2. jag kommer bara med i kampanjer där man ska köpa något med "reducerat" pris, dyrt o inte kul

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails