onsdag 17 augusti 2011

Tacksam

Tacksam för att ha ett jobb där jag lär mej så mycket varje dag.
Det suger såååå mycket energi av mej. Men samtidigt blir jag tankad så det rinner över!
Idag har varit en bra dag. Väldigt bra. Men jag är heeeelt slut...
Det är kul. Det är givande. Det är gott för själen. Det ger mej så mycket. Varje dag är jag livrädd att göra fel, samtidigt som jag är säker på att jag gör rätt....!?

Men...jag måste erkänna att jag ibland önskar mej tillbaka till tiden som industriarbetare... Jag är sjuk av avund på en viss person som bara jobbar helgnätter... :)
Alla jobb har sina för och nackdelar. Likaså varje livsituation. Ja...det är väl det som är livet.

Tacksam för mitt liv.
Tacksam för mina barns liv. Att dom båda två finns kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails