lördag 13 augusti 2011

Premiär

Premiärnatt. Storasyster sover borta för första gången!
Tur det inte är så långt borta i alla fall. Tur för både mej och henne kanske. Mest för mej misstänker jag...
Hon huserar alltså i granngården inatt.
Jag och lillebror har haft myskväll. Sett nån skitdålig tecknad film som han noggrant valde ut. Mest för att det såklart handlade om svärd, riddare och spänning. Ja, ja...vad gör man inte för att få mysa ihopträngd i soffan med en blondin :)

Soffan ja! Det har varit premiär för "nya" soffan!
Impulsköpte via FB igårkväll.
Hemfraktad imorse med hjälp av brorsan.
Nu är någon annans gamla, min nya. (IKEAs Tomelilla.)
Jätteskön! Och eftersom det är plastbrorsan jag köpt den av känns det mycket bättre! Nu vet jag ju vems gamla bacillusker som jag gnider mej mot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails