tisdag 16 augusti 2011

Praktiskt

Visste jag inte bättre skulle jag gissa på PMS... Men jag tror det är semesterveckornas något osunda leverne... Är man invand på socker så är man.
Därför äter jag, helt utan skrupler, upp barnen kvarlämnade lördagsgodis. Vilket är praktiskt ihopsmält då helgen var varm. Sen förvarad i kylskåpet, vilket gett chokladen den där perfekta temperaturen och hårdheten. Dessutom kan man äta allt som en sorts macka. Bara man håller i colaflaskan och en zoo-tablett samtidigt blir man inte kladdig om fingrarna.

Ursäkta den något oskarpa bilden. Jag har socker-skakan...

1 kommentar:

  1. Fan skrattar så jag jag kiknar!! =) =)
    Magnus kommer snart ner å ber mig hålla käfft..! =)
    Jag hade LÄTT gjort detsamma!! Alltså ätit det som en macka! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails