tisdag 28 juni 2011

Lång dag...


I bilen påväg hem. 
En timme försenad. 
Så blir det när man inte hinner det man ska pga en massa extra saker att göra - som att introducera sommarvikarie till exempel... 
Har spenderat dagen i andra jobb-byn. I Villa Villerkulla-huset.
Sammanbiten som synes. Helt fokuserad på att hålla ögonen öppna, i väntan på att bananen jag nyss klämde i mej ska ge verkan...

Hemma.
Snäll igen.
Bananen har gjort verkan.
Men trött...
Sen gick jag raka vägen ut till vedhögen. Ett pass på en timme. 
Kasta in i vedboden.
Imorron också sol, sen regn igen... 
Jag kommer aldrig hinna...
Kanske blir att införskaffa ett partytält...men inte att parta i...att skydda veden med.

2 kommentarer:

  1. Kanske borde anmäla mig som frivillig att hjälpa till att få in den där ven.. Gratis träning..synd att jag har månadskort.. Kanske ska föreslå för syster din att vi ska ta oss en tur till dig istället för till gymmet??:-) Du kommer ändå vara starkast av oss i slutändan!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. JAAAA! Det tycker jag verkligen du ska göra!
    Så ikväll när jag kommer hem är veden inne. Bra. Tack! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails