söndag 3 oktober 2010

Härlig kväll!

Är så glad att jag åkte på ljuspartyt! Härlig stämning. Många skratt.
Och så mysigt att få träffa vännen med 5-veckors babyn. Länge sen vi sågs. Snart måste vi nog fixa till nån träff...mmm...det måste vi nog. Saknar er alla! Ni vet vilka ni är! <3

När jag sen kom hem hade mina auktioner på Tradera gått ut. Jag ääääälskar Tradera! Kaaaatshing!!!! En gammal "garn-nystare" jag fick med i en fyndlåda på en auktion gick för 224kr! Me like!

Och valpen hann jag också träffa. Tjock som en limpa med ullig päls. Såååå härlig såååå!

Kvällen härligaste:
Vi luktade och luktade på ljusen. Ett luktade typ läder. Eller jag tyckte det luktade gubbe. Vännens dotter (snart 5år) luktade också:
"Jaaa det luktar gubbe! Eller...jag tycker det luktar pappa!"


Är upptankad med positiv energi. Redo att imorgon börja jobba. Äntligen! För imorgon kan inga sjuka barn hindra mej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails