söndag 17 oktober 2010

Fixat lite

Har inte kunnat sluta tänka på stövlarna. Dom jag såg i fredags. Dom som inte fanns i min storlek.
Har inte kunnat släppa det liksom.
Eftersom jag varit vaken sen 06.00 har jag haft lite tid över idag. Jag har letat telefonnummer. Till skobutiken. Vilket inte var det enklaste! Till slut ringde jag och fick svar hos en av de andra butikerna i gallerian. En trevlig dam travade iväg genom gallerian, letade upp stövlarna och såg att min storlek nu fanns! Och hon har lagt undan dom åt mej!
Nu återstår bara att ordna hämtning. Har redan lagt ut två krokar.
Gallerian har för övrigt bara öppet tors-sön eftersom det är lågsäsong. Men innan torsdag ska man väl ha funnit tag på nån som ska dit. Halv byn är ju där å jobbar!
*lycklig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails