tisdag 8 maj 2012

Vad får det kosta?

Klänningspaniken gjorde att jag insåg att nåt måste göras.
Alltså tog jag enklaste vägen, som funkat förr - pulverdiet. Ett par veckor för att hitta motivationen bara, tänkte jag. Det börjar närma sig datumet när klänningen ska användas. En quick fix helt enkelt.
Förr var detta också enda gången min mage funkade som den skulle. Win win, liksom. Smalare och luktfri på samma gång.
Noterar nu att nåt har förändrats...
Så vad får det kosta?
Alltså inte i pengar, utan i möjligheten att umgås/jobba/våga låsa upp dörren.
Just nu mullrar och skvalar det i tarmarna. Och det luktar inte rosor... Det luktar "stinkskunken från soptippen". Fattaru?
Det är dyrt det här...
Må dåligt av att inte se ut som jag vill?
Må dåligt av att stinka stinkbomb?
Motionera istället?
Va!?
Prutt på dej som tänkte så fula tankar! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails