onsdag 7 september 2011

Japp! =)

Idag har jag verkligen gjort rätt för mej. Idag är jag verkligen värd min lön.
Jo. Det har varit en sån dag. Fullt upp. Många trådar att dra i...
Och jag väntar nu med spänning på ett besked som berör just min lön.
Har begärt att få gå ner i tid varannan vecka. Startdatum: snarast. Men dom har ju rätt att säga att det är 2 månaders "väntetid" på sånt. Hoppas det inte behövs...

Japp! Detta betyder alltså att jag nu fått tillsvidareanställning! Tjohooo! =)

Har dessutom inhandlat läsglasögon i olika styrkor. Och efter ett snabbt besök hos optikern ska jag fortsätta använda linserna i så stor utsträckning som jag klarar av (fortfarande under tillvänjning). Sen till veckan får vi se vad dom säger. Fick i alla fall berättat för mej att jag inte är dum i huvudet - ortoptisten jag träffade igår är svår att förstå. Tack för det! Trodde jag hade gröt i hjärnan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails