tisdag 29 mars 2011

Frustrerande

Idag har frustrationen varit ett faktum. Fattar ingenting! Fattar ingenting..... Det administrativa.... Handlingsplaner hit och handlingsplaner dit. Rapportering hit och rapportering dit. Och vad ska stå i alla dessa dokument? Olika eller lika? Jag får spel!!! Jag frågat flera gånger redan. Läst grundmanual flera gånger. Fattar ändå inte. Mailat min frustration till min teamledare, men inte fått svar... Imorron måste jag ringa...fast jag inte vill. För jag vill ju förstå av mej själv!
Stängde in mej på rummet och grinade en skvätt i ilska och frustration. Kändes bättre sen. Ägnade resten av dagen till att organisera kontoret istället. Är skrivbordet som ett bombnedslag hjälper det ju inte tänkande precis... :)
Allt det administrativa, som jag inte fattar, tar tid. Tid som jag vill använda åt att förbereda mej för morgondagen. Alltså måste jag nu ägna kvällstid åt att fundera ut en del saker. Kvällstid ägnad åt jobb ogillas...

Och nej. Deltagarna var inte på plats när jag flippade! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails