måndag 29 oktober 2012

Storasyster-update

Läkaren i Falun har fortfarande inte ringt tillbaka angående den konstiga kallelsen till fel sjukhus.
I slutet av förra veckan fick jag nog och i samråd med exet mailade jag direkt till Uppsala.
Då hände det grejjer!
En läkare ringde upp direkt och berättade att hon för några dagar sen pratat med vår läkare och att den konstiga kallelsen var avbokad och att en ny var påväg från Uppsala. "Har han inte ringt er? Det var dåligt..." Tack!
Idag kom kallelsen. Vi åker till Uppsala nästa torsdag. Förhoppningsvis får vi då svar på vad det är.
Jag tänker att det inte är nåt "farligt". Alla provsvar från senaste blodprovstagningen var utan anmärkning. Men vi vill veta vad det är hon har i magen för mörk skugga!

1 kommentar:

  1. Ja det förstår jag att ni vill! Men det är inget allvarligt så klart! jag håller mina tummar! Sen kan läkare utan rätta känslan kan bara sticka å br*nna...:(
    Kramar!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails