söndag 18 mars 2012

Svar från Lindex

Angående mitt mail till Lindex kundtjänst om att det inte finns Star Wars-kläder på tjejavdelningen:


"Vad tråkigt att din dotter inte hittar Star Wars motiv på flickkläder. Jag tackar dig för dina synpunkter och ska föra vidare dessa till vår inköpsavdelning så får de ha med sig detta i sitt framtida arbete."

Lite tandlöst och neutralt. Men en början?
Om fler skickar sina synpunkter på utbudet av kläder för både kill- och tjejkläder kanske det händer nåt nån gång! För jag tror inte det räcker med att säga till personalen i butikerna. Jag tror nämligen inte de för det vidare till dem som bestämmer!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig på sånt där o säga till om saker o ting! Önskade att jag oxå fick tummen ur o skickade in när jag rycker något är fel...
    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails