torsdag 1 mars 2012

PANG bara sådär!?

Ja, jag vet att andra har det värre! MEN!!!
2 jätteutbrott på samma vecka!
Lillebror tar knäcken på mej...
Dagens utbrott? Totalt oprovocerat! Bara PANG! Ingen fattade nåt.
Efter att ha brottat av honom väst och galonisar fick jag bära ut honom från dagis i en arm och ett ben i skitig, halvblöt overall. Storasyster bar skorna.
3 minuter in i bilresan hemåt tvärnitade jag på en parkering. Att lyssna på vrål i en kvart till var inget alternativ.
Det positiva idag, jämfört med måndagens utbrott, var att jag lyckades få honom att avbryta. (I måndags höll han ut i 2 timmar...)
Sen sa vi båda förlåt och kramades.
Svettig. Både av sol och frustration...
Vacker dag idag!

1 kommentar:

  1. Det där känner jag igen! Fast jag hade ingen som kunde bära skorna efter mig. Skönt att ni kunde bryta o. vända humöret. Gillar din positiva klang i slutet!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails