måndag 5 mars 2012

Första dagen avklarad

Hemfärden gick bättre! Ingen fislukt och färden gick åt önskat/förväntat håll. Jag (snål)samåkte bil! :)

Första dagen på nytt ställe. Nya kollegor. En massa handhälsningar och namn som jag inte kommer ihåg.
Allt har gått i 140! Ett möte här och ett möte där och sen som avslutning: premiärparkering av tjänstebil i trångt, trångt parkeringsgarage. Vad f*n tänker dom på/med??? Ja, dom som bygger parkeringsgarage alltså. Har dom aldrig sett bilar större än sånna där små hundkojjor!? Men det gick bra. Rakt blev det också. Vilket var tur! Med min Toyota parkerar jag snett. Varför? Ja fråga mej inte... Det blir snett varje gång! Så jag har nästan börjat utveckla en parkeringsrädsla. In i nån OK-tvätt åker jag då inte...och fastnar igen... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails