fredag 9 mars 2012

Ont

Hemma från jobbet sen halva dan igår.
Sprängande huvud- och nackvärk. Min vanliga...så ont att jag mår illa och tänderna känns som de ska ramla ur.
Trodde jag började blir sjuk. Men så påminde kusin mej: "Brukar det inte bli såhär efter att du varit hos naprapaten?" Jo...mellan 1 och 2 veckor efter så slår det till. Mer eller mindre jätteont. Den här gången jätte... Har pratat med honom om detta förut. Han har justerat behandlingen. Får ta upp det till diskussion nästa gång igen. Det blir dyra behandlingar om man plussar på sjukfrånvaron...

Mellan illamåendeattackerna plockar jag ihop. Snart dags att hämta barnen. May the force be with me... Och på tal om force: I helgen blir det nog Star Wars-maraton. Har äntligen fått tag på alla filmerna på DVD! :)

1 kommentar:

  1. Stackare. Jag mår också skit när jag på behandling. Verkar inte som jag fixar att någon pillar med min kropp även om jag vet att det gör nytta i slutänden.
    Kanske därför man är singel ;-) Man är liksom inte van....
    Försök ha en go helg o vila upp dig ordentligt
    Stor kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails