tisdag 21 februari 2012

Typiskt...

Hur ofta köper du Emla-salva?
Inte särskilt ofta, kan jag tro.
Inte jag heller.
Men idag skulle jag göra det. För att underlätta varje dags sprut-tagning för storasyster.
Men på Kronans droghandel var det slut!.
För just nu kör dom nån kampanj som jag missat.
Alltså hade dom tomt i lådan. Och om jag har otur är det också slut på centrallagret.
Bara att vänta och se om det kommer nåt SMS om ny leverans...förhoppningsvis denna vecka...
Är det inte typiskt så säg!

2 kommentarer:

  1. Nej som sagt... Hur ofta köper man emla salva?:-( Surt att de var slut.. Håller tummarna att det kommer in denna veckan!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Usch, inte roligt med nålar! Hoppas de ringer dig och meddelar att det finns i lager.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails