måndag 13 februari 2012

Braveheart


Duktigaste. Modigaste. Fast hon vet att det gör ont gör hon det. Nästan utan hjälp. <3



Detta inlägg var det som startade gårdagens frustration över app som inte ville publicera. Nu fick jag ut det! Bara en dag för sent!
Krånglar vidare med appar och diverse inställningar...datasupport inkopplad. En privat sådan. Nån Lärarjävel :)
Kanske blir det så att jag återgår till "gamla" mobilbloggandet. Kanske står jag ut med lite krångel. Vi får väl se! :)
(I-landsproblem...)

Published with Blogger-droid v2.0.4



5 kommentarer:

  1. Men guuuud!! Vilken liten hjältinna!! ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Så sammanbiten, så modig... Jag blir rörd....

    SvaraRadera
  3. Vilken duktig tjej!=)
    Har kikat in ngn gång förut men inte kommenterat. Fick tips av din syster om din blogg.
    Har en tjej som ev har tillväxt"problem", ska läggas in över natt snart.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anneli: Aha! Då kommer jag nog hålla lite kolla på dej via bloggen :)
    Vi var inlagda i mitten av oktober. Det finns några inlägg om det om du inte redan sett dem.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails