söndag 12 februari 2012

Android Blogger App?

Alltså...
Jag har ny mobil. Galaxy Nexus. Stor som en mindre TV. För att mina 70-årsögon ska se :))))
Fixar ganska bra att lära mej de nya finesserna. Över förväntan.
Men sen är det min förmåga till tålamod...
Har gjort försöka att blogga med en app, Blogger-droid Funkar till och från. Mest från. Inläggen laddas inte upp. Felmeddelanden.
En annan, Blogger, funkar inte alls. Funkar inte att ändra mailadress och då kommer jag inte åt bloggen.

Har DU nåt tips på en bra app? En med nada krångel. Som funkar alltid. Till Android.
Tack!

6 kommentarer:

  1. Nope... Tyvärr, kunde aldrig blogga som jag ville med min android... Så nöjd ägare av min nya e jag nu... =) Fast det krånglar lite till och från med dessa blogg-appar tycker jag. Just nu kör jag på bloggers egen app, vet ej om den funkar på din.
    Det är ju surt som f-n när man skrivit långt inlägg och det sen visar fel-meddelande...jag har lärt mig kopiera texten och testar sen en ny app.
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Hm.. låter väldans skumt.. har du googlat typ "blogspot app för.." sen din telefon. Google är bra!

    SvaraRadera
  3. Går inte att ändra mailadress? Im lost.. funderade på det och va tvungen att glutta in här igen.

    Med blogger appen så loggar du ju in med google uppgifterna (samma uppgifter som du använder på blogger.com när du loggar in) Fungerar inte det menar du?

    SvaraRadera
  4. Har du skaffat dig ett gmail-konto och har du lagt till detta konto till bloggen (via datorn)? Blogger-appen funkar ganska bra för mig, annars.

    SvaraRadera
  5. Blogger appen vill att jag ska logga in med min gmail. Men det är inte det kontot jag har kopplat till bloggen.

    Appen ber mej då ändra/lägga till konto, men jag kan inte...fattar inte...
    Gaaah!

    SvaraRadera
  6. Du måste koppla kontot till bloggen via datorn. Om du loggar in från Googles hemsida och går in på ditt konto så ska du kunna lägga till Blogger som "produkt" och där ska du ange adressen till din blogg. Försök, går det inte - skicka mig ett sms så ska "supporten" försöka fixa!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails