lördag 4 februari 2012

Recenserar Mello del 1

Bara för att jag är berättigad att ha en åsikt, behöver jag ju inte framföra den. Men jag vill! :)

Sean Banan
Men hallå? Va? "Dingedingedingedingdingding, här glider kingen in!" Ja, jag måste då skratta...

Abalone Dots
Platt.

The Moniker
Kommer då inte bli en sån där hit som småungarna ska tralla i alla fall...

Afro-Dite
Disco!

Dead by April
Boyband turned schizo? (uj uj så gammal jag kände mej nu då...!?)

Marie Serneholt
Bond-brud? Undras hur jag skulle se ut i guldstrumpa?

Torsten Flinck och Revolutionsorkestern
Nu blev jag rädd. Hjälp!

Looren
Klart bäst. En "köra-fort-låt".

Å så lite Woodstockfeeling i pausen.

Skrattar så tårarna nästan rinner åt alla kommentarer på FB. Ett rent nöje! Tänk att kunna förfasa sej å det grövsta i 1½ timme helt "lagligt" varje år!




Vi ses väl nästa helg igen! :)

2 kommentarer:

  1. Bananen - W´s favvo. Förvånar mig inte om vi ser i globen.
    Abalone... gäsp!
    Monker - vad hände? Bra blir uruselt! *grymt besviken*
    AfroDite - disco? Haha snarare Herreys! Gamla tanter som fortfarande har samma danssteg!
    Dead by April - Hell yeay!!
    Marie - sicken kropp! Men låten.. bara ok.
    Torsten - Help Help! En dålig kopia på Thåström. Sänk gubban!
    Looren - förtjänar att vinna hela rasket!

    SvaraRadera
  2. Åh, va jag skrattade när jag läste din störtsköna sammanfattning!

    Kan inte annat än att hålla med, hoppas att GBg bjuder på lite mer klass.

    Kram på dig från ett snöigt Halland

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails