måndag 23 maj 2011

!!??

Idag är jag överväldigad. Förbluffad. Lite chockad. Toppat med lite panik.
Funderar på vad dom förväntar sej...? Att jag kan allt? Att jag har såååå mycket kunskap?
Vem tror dom att jag är?
Eller ska jag vara glad att dom har tilltro till mej?
Kämpar varje dag mot bristande tilltro till mej själv. Ett lite tilltufsat självförtroende.
I skarpt läge känns det extra motigt... som nu till exempel...
Men jag kan säga ifrån. Det kan jag. Säga att det här kan jag inte. Nu får jag ta allt med utgångspunkt från detta; att jag inte kan. Men jag kan väl lära mej.
Det är positivt och negativt att få en hel hög nya saker slängda i knät...

2 kommentarer:

  1. Det är klart att DU kan! Du har erfarenhet och kunskap och du är rätt person för jobbet. Och det bästa av allt är att du kan något som jag har väldigt svårt för: att säga nej!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails