tisdag 3 maj 2011

**************!!!!

Idag är jag sur. Idag är jag bitter. Idag har jag grinat två skvättar av ilska.
Idag önskar jag att bilfan kunde explodera så den bara försvann...
Bromsskivorna som byttes i november måste bytas igen. IGEN! Precis vad plånboken behövde... Precis när jag trodde jag kommit ikapp. Borde väl ha förstått det... "Inget gott som inte har nåt ont med sej." För visst är det så ordspråket är? grrrrrr.......

Men det är väl i-landsproblem...
Tänker på allt prat om BinLaden på TV/radio. Allt det hemska som hänt.
Sen läser jag tänkvärda ord på FB:
"I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." 
Martin Luther King Jr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails