lördag 22 juni 2013

Same procedure as last year...

Firar midsommar med samma vänner som vanligt. 
I år försökte vi oss på en ny variant. 
Vi brukar grilla vid fem, drabbas av matkoma, bli helt avslagna och krypa till sängs vid tio. 
I år tänkte vi om! Nu skulle det bli fest! Alltså träffades vi redan vid två. Massa mat inmundigades. Lagom med dryck. Matkoma... 


Vackert väder hade vi ända till kvällen i alla fall :-)

Liten paus följde, där jag tog en cykeltur för att hälsa på hos brorsan och de andra softade. 
Återvände till verandan vid halv sju. 
Klockan tio var jag hemma. 
Same procedure as every year... 
Undras vilken variant vi ska försöka oss på nästa år för att ta oss förbi tio? :-D

Min fina kusin och jag 

Själv gick jag på kalas med lappen kvar... :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails