fredag 15 februari 2013

Äntligen helg

Kollega frågade: ''Vad ska du göra i helgen då?''
Upptäckte då (till min förfasan!?) att jag inte har planerat något över huvud taget!
??
Så jag planerade snabbt. Det blev ett besök på bibblan. 4 tjocka böcker och två filmer. Plus att jag ska låna bok av grannkollegan. Den där (som jag tror är tantsnusk) 50 nyanser-nånting.
Jag planerade lite måsten också. Tidsbesparande sådana. Matlagning alltså. Kycklinglår står redan i ugnen. Sen har jag lite överambitiöst lagt två paket älgfärs på tining. Bara för att jag tror att det är lägligt att dra till med storkok på en fredagskväll när huvudvärken håller på att smyga sig på. Ja... Ni hör ju hur tokigt det låter. Lycka till, till mig från mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails