måndag 26 november 2012

Vuxenpoäng...?

Dagen började med tuttkläm. Ja, alltså...mammografi. Premiärklämmet. Har ju liksom passerat 40 och då är det dags. För eventuellt nervösa inför premiärkläm kan jag berätta att det inte gjorde ont. Obehagligt ja. Men inte ont.
Tuttkläm måste väl räknas som ett poäng på vuxenskalan?

Dagen avslutades med déjà vu. På radion spelades eftermiddagens "ring och önska". En man var mäkta stolt över sin dotterson (?) som vunnit en massa utmärkelser och tävlade på hög nivå i armbrytning. "Spela en låt med hans mammas band Troll"
!!!???


Alltså!? Har nån i Troll så stort barn!?
När det begav sig tyckte jag de var i min ålder...?
Som kuriosa kan jag föresten berätta att jag i gömmorna eventuellt fortfarande har en svart hatt som sångerskan fick avsliten från huvudet under ett framträdande, eftersom dåvarande pojkvännen tyckte den skulle passa mig :-)
Jo då så att.... Nananaanana nananaanana....Jimmy Dean...
Vuxenpoäng på den, va!
High score! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails