torsdag 29 december 2011

Minus och plus

Skrutt vilken dag!!! Upp och ner. Plus och minus.
Det är väl så det ska vara. Jag jobbar ju med människor i förändring... Men ibland är det lite övermäktigt och märkligt...

Dessutom en massa plockande och rensande eftersom vi möblerat om på kontoret.
Det är en sån gång som min ovilja att sätta in i pärmar blir lite väl uppenbar.
För mej är allt som är i en pärm liksom borta. Sånt jag inte ser "försvinner". Men nu måste jag...
Fick hjälp med möbleringen igår av ny kollega som kom åkandes från andra jobbyn.
Och snart får jag en kollega hos mej! Om en vecka kommer hon. Äntligen nån att prata med och ventilera tankar och undringar med, öga mot öga. Imorron kommer hon och hälsar på. Blir spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails