lördag 14 juni 2014

Sitter ner

Fullt ös sedan kvart över 7.
Nu är det bara städning av gården och en snabb gräsklippning kvar.

Det här med stora barn... De har flängt runt på cykel mest hela dagen. Varit hem ibland när magen kurrat. Så stora är de nu. Att de inte bryr sig särskilt mycket om sin mamma. (Noterar ni självömkanstonen?)
Hon, som säger att jag får vänja mig, för hon ska flytta om tio år när hon är 18.
Han, som kanske ska sova borta om några år, när han fyllt 15.
Jag, som jämt tyckt det varit skönt att få vara bara jag varannan vecka, inser nu att tiden verkligen går fort och att jag snart kommer vara jag jämt...

1 kommentar:

  1. Har du gett upp? Jag har uppskattat din blogg och saknar dina underfundiga berättelser , även om de varit korta

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails