torsdag 29 augusti 2013

John Blund?

Två kvällar i rad har jag krupit till sängs kl 20. Läst en stund och sen däckat.
Ikväll är jag inte trött...kvällen innan jag ska upp jättetidigt för att halv sju imorgon bitti åka på jobbmöte i Falun. Tyyyypiskt!
John Blund har besökt mej jättetidigt sen efter semestern. Eftersemesterchock kanske. På det en massa nya arbetsuppgifter. Nya regler och lagar att lära mej. Varje dag upptäcker jag saker jag inte kan. Saker jag inte vet. Stressande!!! En dag grät jag nästan bara två gånger... Instängd på toaletten... HATAR att inte ha kontroll, inte veta. Men det går väl över... Nån gång... Om jag inte får nya arbetsuppgifter igen... Ett och ett halvt år på jobbet och fjärde gången jag gått över till nya arbetsuppgifter.Vitsig kollega kallade mej "flexibel anpassningsmodul". En kompetensbeteckning?  Undras om det går att löneförhandla med det? ;-)

1 kommentar:

  1. Det borde absolut gå att löneförhandla med det. ;) Inte alla som är så flexibla...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails