tisdag 23 juli 2013

Svartvitt

Solen kom inte idag. Brännan fick vila. Men inte jag.

Tvångsplockade framför symaskinen. Det är f-n ingen lek att knyta fast tyg på lampstommar!!! Jag väljer hammare framför sytrams vilken dag i veckan du vill! Men det blev bra till slut och ett par avklippta byxor fick faktiskt också fåll.

Expanderskruvat upp hylla som hängde på trekvart. Satans gipsväggar... Nästa inköp blir expandertång! Det ser ut att behövas i denna lya...

Fyndat paket till snart 6-årig blondin. Pust! Det gick fort och smidigt. Och tur var det! För jag insåg plötsligt att han fyller år nästa vecka!!!

I mitt sovrum satt två skruvar på märklig höjd. Men tänka sig att tavlan jag hittade i härbret förra veckan hade upphängningen på märkligt ställe! Två märkliga blir perfekt, tydligen. Sammet med tennmönster. Snyggt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails