lördag 11 maj 2013

Ful, fet och fyrtio...

För stor mage.
För stora siffror på vågen.
För små kläder.
För långt, grått hår.
För länge till klipptid.
För mycket gas i magen.
För stor chans att gasa ihjäl andra på ett gym.
Det är bara för mycket av allt...
För nära till lättklädd säsong...
För mycket otrivsel med mig själv.
Väger in mig på 72,6 kg. Vilket är mycket om det mesta sitter på mittenpartiet...
65 kg är min trivselvikt. Då när det är roligt att klä på sig.
Börjar min hemmaträning nu.
Påverkad av kollega som är instruktör är första passet med zumba framför Tvn avklarat. Känner mig allt annat än smidig efter den genomkörare, det kan jag lova...
Och jag önskar mig ett löpband... Utomhuslöpning är inte min grej...

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Om ett par veckor är du inne i ett gött Flow, bara pina igenom dej nu några veckor. Sen kommer du älska det! Gryyyym är du!
    Kraaaam K

    SvaraRadera
  2. Finns en Lars som säljer ett löpband och han bor typ mitt emot dig på radhusgatan.
    http://www.blocket.se/dalarna/Lopgangband_Proshape_46973606.htm?ca=6&w=1

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails