onsdag 23 november 2011

Iberogast-rapport

Jag avbröt försöket med Iberogast (äckliga droppar för magen).
Efter att ha provat en hel flaska - ca 3 veckor - tyckte jag inte jag märkt nån förbättring.
Men...de senaste dagarna, sen avbrottet, har magen protesterat och värkt. Den värken har jag inte känt på länge. Så jag funderar...kan dropparna ha gjort nån sorts verkan i alla fall? Och nu när magen och tarmen inte får dom längre så blir det protest!?
Ska nog ge det en chans igen.

Just nu sitter jag här och funderar på om jag nyss gjorde nåt dumt. Med tanke på att magen inte är okej. Men jag vet i alla fall att chokladpengarna jag köpt (till barnen) på Lidl är goda. I munnen. Magen börjar protestera. Vad tarmen tycker vet jag imorgon... :)

1 kommentar:

  1. Har oxå hört mycket om de där pengarna från lidl;-)
    Hoppas magen piggar på sig!
    Kram K

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails