lördag 25 maj 2013

Summerar

Igår kväll var det lattjolajban kan jag lova! Ljus- och vinparty i min lilla lya. God uppslutning. Tio eller elva tjattrande, skrattande goa vänner. En hel massa vin konsumerades. Och jo, ja, det köptes väl ett och annat ljus också. Sådär i förbifarten. Inköpen resulterade i att jag själv fick en massa utan att betala mer än 16kr! Tack alla som kom! :-)
Kvällen gav upphov till en dag i dvala. Jag är otränad på vin. Vet heller inte om jag ska sikta på att träna upp mig. Är mest bara glad att ingen huvudvärk infunnit sig. Men det känns så onödigt att förspilla en hel dag på nästan inget... Igår kändes det värt det. Idag tvivlar jag. Men jag kan ångra mig! ;-)
Har i alla fall hämtat hit min halvskruttiga gräsklippare och förvandlat ängen till gräsmatta. Till på köpet har jag förvandlat min rygg till ett värkande ryggskott. För så går det om man är envis och själv lyfter in gräsklipparen i bilen istället för att göra som man egentligen vet att man borde; rulla upp den på ett par plankor... Ont ska ont ha...

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det är värt det!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för igår!!! Verkligen supertrevligt!!! Så JA, det var helt klart värt det!!!! :-) :-) Blev ju lite ljus i alla fall men måste säga att det var liksom väldigt mycket mer av allt det andra! ;-) :-) Tack tack än en gång! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska ladda upp med brustabletter av vätskeersättning (ingen bakfylla!) o. börja planera nästa party med samma gäng =) En vinprovar kväll...?
    Tack syster! Alla hade roligt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails