tisdag 7 maj 2013

Den oändliga historien...

"Brukar du träna?" frågar massören.
"Nej. Jag behöver pushning för att träna. Men jag kan inte gå på gym för att..."
Och där tog den vid, historien i korta drag om min krånglande mage. Om oförmågan att vistas bland folk om kvällarna utan att förgifta dem. Våndan... Uppsvälldheten... Oförmågan att fullt ut hålla gaser när det trycker på...
Men träna hemma då! Så kanske du tänker och tycker att jag borde. Ja. Det är mycket man borde!
Massören börjar i alla fall prata om aloe-produkter hon säljer. Jag har provat aloe en gång för många år sedan men tyckte inte att det hjälpte. Hon övertalade mig. Bad mig kontakta en lokal återförsäljare och ge det 90 dagar - annars pengarna tillbaka.

Ja...vad har jag att förlora? Som det är nu är det katastrof. Har haft så ont i magen i flera veckor. Ingen matlust, men vrålhungrig. Tjock. Uppsvälld. Till råga på allt har jag gått upp i vikt...

Så nu blir det en testperiod. Aloe och en hemklickad bunt med zumba-DVDer för hemmaträning. Orsa kompani lovar dock inget bestämt...


1 kommentar:

  1. Barnens faster har också IBS o. hon använder Aloe. Hoppas att du märker resultat!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails