torsdag 23 maj 2013

Sånt jag gjort

- Haft oerhört tålamod med två fnittrande, asgarvande, larviga, tramsiga ettakluddare.
- Varit stolt över blondin som tittade länge på lego på leksaksaffären och sen bestämde sig för att spara mer pengar innan han skulle köpa. Och sen varit kreativ i vad han kan få betalt för om han hjälper till här hemma.
- Målat golvet i källaren en gång till. Fast det var igår... Idag har jag i alla fall tänkt på att jag borde måla det en sista gång.
- Städat (röjt) blondinens rum medans han tramsade med ettakluddarna.
- Handlat inför morgondagens vin- och ljusparty. (Vin eller ljus? Välj själv vad som är viktigast.)
Har nu lite smått ångest över att det ska komma hem folk till mitt kaos. Försöker landa i att de får ta det för vad det är - ett hem i förändring! :-)
- Ryckt till varje gång jag sett mig i spegeln.
Imorgon är det fredag! Igen!

2 kommentarer:

  1. Ja, ettakluddare kräver ett enormt tålamod...och vad gäller kaos - otroligt skönt att komma till någon annans kaos och slippa sitt eget en stund :)

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med ovan talare!! Underbart att få njuta av någon annans kaos! :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails