torsdag 5 januari 2012

Tjatet har börjat

Jag har väntat på det...och nu har det börjat...
Mitt mobilabonnemang går ut snart och nu ramlar erbjudanden in. Mest via påstridiga försäljare som ringer och tjatar. Nästan hotar... För om jag inte binder om mitt abonnemang si eller så länge står jag ju där obunden och helt oskyddad när priserna höjs!............? Skit på er!
Jag bestämmer själv när/om jag binder, vad jag binder och vilken teletut jag vill ha! Och det är INGET jag tänker bestämma över telefon, men två ungar springandes omkring! Punkt!

Visst låter jag säker på min sak?

Jag, som en sån här gång blir jätteosäker och inte kan bestämma mej...
Samsung? IPhone? HTC? SonyEricson?
Surfar runt och kollar läget. Blir mer förvirrad...
Slänger ut en fråga på FB. Blir mer förvirrad...
Tror jag fått fram att nya mobiler är på väg att släppas. Blir än mer förvirrad och tänker att jag kanske ska vänta ett tag...?

Den här gången ska jag i alla fall inte bli "lurad" att köpa en gammal modell som jag blev sist. För jo, jag kände mej lurad. Kanske mest för att jag inte var så påläst... Men det är liksom sånt jag tycker butikspersonal ska bistå med!
Men det blir väl som alltid...jag bestämmer mej där och då och sen surar jag i månader för att jag bestämt fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails