onsdag 11 januari 2012

Energislukande energirus

I ett plötsligt energirus, framkallat av diklofenak och alvedon, lagar jag mat - köttfärslimpa med krossad ananas och bladspenat.
Kommer då på att det blir god sås av ananasspadet, så jag vispar till för att kunna frysa ner som jag gjort förut. Då använde jag iskubstrågen. Vilket jag tänkte göra nu också. Tänkte, ja...om jag kunde hitta dom!!! Två gröna och ett vitt tråg är som bortblåsta!!! Har rotat igenom hela köket flera gånger! Med ficklampa! Puts väck!!!.....???
Ska bli väldigt intressant att se vart dom till slut dyker upp...
Jag är världsbäst på att städa...bort saker...

Men skam den som ger sej! 
Och det är din förtjänst, min kära vän F! 
Jag tänkte såhär: "Vad skulle F ha gjort?" 
Och vips kom jag på det! 
Nu är såsen fryst med hjälp av muffinsplåten! :) 

2 kommentarer:

  1. Men guuuuud så smart!!! Måste få träffa dessa smarta brudar snaaaaart igen!! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj! Denna dära F verkar vara en smart en.
    Kram!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails