lördag 14 januari 2012

Syrebrist

Inte en endaste minut utanför dörren idag.
Trots riktigt skönt och vackert väder...
Jag? Ingen ork.
Barnen? Ingen lust.
Dom har spelat dator och lekt på rummet.
Jag har lagat mat och sovit middag i 1½ timme på em.
Väljer att tänka att vi nog behövde en slappardag.
Kvällen har ägnats åt Asterix och Obelix hos Vikingarna. Följt av Gladiatorerna. Samma tema alltså.

Dagens kommentar 1, med ett lyckligt leende och ett fast tag runt eldblomman: "Mamma, när jag dör måste du ta med halsbandet till begravningen. Jag ska ha med det när jag dör. Och kniven." Guess who...? :)
Dagens kommentar 2, sittandes på golvet: "Oj då...nu pruttade jag så jag tror golvet gick sönder! Nu kommer det lukta rosor här inne!" Guess who...? Mammas flicka... :)

1 kommentar:

  1. Hahaha! Morgonens skrattanfall! Vilka härliga kommentarer!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails