söndag 20 december 2009

The unveiling



Här kommer en bild på min tatuering :) Jag är sååå nöjd!
Min pappa och hans sambo...not so much... De är väl inte så mycket för tatueringar :)
Men dom var nöjda med fikat vi bjöd på i alla fall. Vi bakade sockerkaka med blåbär i idag. "Mmmm smaskigt" sa lillebror. Bra betyg alltså!

För övrigt har vi spenderat dagen till stor del utomhus. Upp och ner på källarbacken, igen och igen och igen. Storasyster är helt orädd och har åkt tefat så det rykt! Snön yrde så hon knappt syntes. Härligt! Lillebror tycker mest om att klättra och åka på magen, med huvudet före. Han var helt täckt med snö och gammalt gräs :) Jag har inte åkt...varken tefat eller rövränna...nåt har hänt med mej sen jag fick barn. Har nästan höjdskräck och mår illa av att bara fundera på att åka. Löjligt, jag veeet...men så är det! Har skottat av gården istället.

Ikväll sa storasyster: "Du tycker om Leo mer än mej..." ?????? "För du kramar honom mer än mej..." Åååå så ont det gjorde i hjärtat. Men vi pratade om det. För orsaken är ju faktiskt att han gärna vill kramas och gosa och hon tycker inte om sånt så mycket. Har hon aldrig gjort. Tror hon kom till ro med det hela, men det får en ju att fundera. Ska försöka tvinga mej på henne mer :)

Avslutar kvällen lika som igår, med att se stand up på Comedy Central. Har skrattat mej tårögd. Älskar sånt där när dom pratar länge om allt möjligt. Mer sånt i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails