torsdag 4 april 2013

Jag å min stora mun...

Tänk att jag ALDRIG kan hejda mig!
Tänk att ord bara flyger ut! Ofta i snabb följd. Så snabbt att jag nästan snubblar på orden. En millimeter från svammel.
Samtidigt blir jag nöjd över mig själv.
Jag står f-n upp för mig!
Och när jag känner mig orättvist behandlad kan jag inte sitta stillatigande.

På ett sakligt sätt såklart. I trevlig, om än lite bestämd, ton.

Tror nya chefen tycker jag är en bråkstake...
Men vet du!? Det skiter jag storligen i!

För övrigt en jättebra dag! Jag har följt med en av mina nya kompanjoner ut på jobb. Ut i verkligheten. Ut dit där vi gör skillnad. Härligt! :-)

1 kommentar:

  1. Klart du ska säga det du har att säga och säga ifrån om du känner orättvisa.
    Som man säger på Engelska: Don't let the asholes win! :)
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails