fredag 12 april 2013

Då var det slut

En era har gått i graven...
Eran av enkel försäljning av allt jag vill bli av med.
Har idag plockat ur båset i stora loppisgallerian. Att driva runt båset ensam hade inte varit lönsamt, så det blev uppsägning av plats.

Vad ska jag nu göra med allt??
Hoppas att FBs alla säljgrupper räddar mig från överbelamring :-)

Slut är det också på nattliga medicineringar av hostande sjuklingar. Ensam en vecka igen. Tror brunetten är på tillfrisknande. Men blondinen har fortfarande feber. Han ligger ju några dagar efter, så det är väl som det ska tänker jag.

Igår fick förresten brunetten en "ny" cykel. Vi fönstershoppade på Blocket och exet fixade. En turkos i två nyanser, med tre växlar! Hon cyklade fram och tillbaka på gatan i full karriär. Senare på kvällen sa hon storleende: "Ååååh så fin den är! Jag tror jag är så glad att jag skulle kunna hoppa till månen!"
Go'fian! Och tänk så väl jag minns känslan! Min var en grön DBS som morfar kom med. Lycka! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails