fredag 5 juli 2013

Fredag

Å inte kom det nån elektriker...sjukskriven... Såklart. Vad annars...
Å letat ihjäl mig har jag...efter spacklet jag köpte för några veckor sen. Fast jag hittade det till slut. Bakom lager av barnjackor i hallen. För jag har ordning på mina grejjer jag! (not...)

Seg fredag...när ännu fler kollegor försvinner på semester...och jag har en vecka kvar att jobba. Fast det såklart... Jag har nya arbetsuppgifter (igen!) och slipper nu pendlingen till andra jobb-byn. Ny placering: hemmakontoret! Tjohooo!

Har lyckats få ner rörmokarräkningen från 6200 till 3600 och nu till 3100. Två telefonsamtal krävdes. Varav ett kommenterades av brunetten: "Men mamma! Nu var du allt skarp på honom!" 
Fortfarande inte 2500 som det var sagt...men jag tror jag saknar energin att strida till sista blodsdroppen. Vi får se...

Huvudvärk from hell i två dagar. Vilket borde göra morgondagen till den tredje och sista. Återigen: Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails