måndag 24 juni 2013

Är jag klar snart?

''Var det inte du som städat?'' sa hon när hon såg högen i hallen.
Högen med sånt jag drog hem från gamla hemmet. Och inte hunnit...


Jo jag har städat. I mitt sovrum. Faktiskt! :-)
Tror du mej inte kan du kolla in tidigare inlägg!
Och det som hänger på fåtöljen får du ursäkta. Det är "pågångkläder" :-)


Idag har det inte blivit mycket. 
Bläddrat i tapetböcker och lånat hem två nya aspiranter till toaletten. 
Letat i andra jobb-byn efter hyllpapper. Gick bet. 
Blev nästan utskrattad. Tydligen ingen efterfrågan nu för tiden... 
Men hemma i lokala bokhandeln fanns det! Vad nu det säger om stället jag bor... ;-) 
Visst blir det fint! Prickigt!


Och snart, snart är mattan på plats, så då är det bara att börja möblera inför Dansbandsveckan!
Har just DU inte nån sängplats är du välkommen att höra av dej!
Det är ingen sunkig källare! Det är mitt hem!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails