fredag 8 mars 2013

Ska jag skriva God natt nu?

Ser att bloggen lyckats innehålla två ynka inlägg denna vecka. Båda med rubriken: God morgon.
Innovativt...
Och om man överdriver: Har jag inte sovit nåt på hela veckan?
Nej, det känns inte så...
Särskilt inte inatt. Vaknade halv 4. Åkte hemifrån kvart i 6. Stämplade in 6.35. Jo, jag var först på jobbet. Länge. Men på gott humör! För på radion i bilen spelade de en gammal Whitney-dänga så jag sjöng högt! Passade i kontorsensamheten på att rocka loss med en playlist på Youtube med gamla Whitney Houston-hits! Det är morgonmys på myndighet det! :)))

Har skjutsat stora på utebad-kalas.
Jag och liten handlade på vägen hem. Så gissa! Han blev skitnödig såklart! Sprang mot bilen, för vi var ju påväg hem. Hade ingen som helst lust att stå i ingången till ICA och vänta på långskitaren...
"Men mamma! Vi kommer inte hinna hem!"
Skrattade i bilen så tårarna rann! Det slår ju ALDRIG fel! Men blondie tyckte inte det var ett dugg roligt, så han skrek och grinade. Elaka mamman...det är jag det!

1 kommentar:

  1. hoppas han blir lite gladare av wigglekarten! mormor

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails